woensdag 11 april 2018


Na jaren weer even terug van weg geweest! Van middelbare scholier ben ik inmiddels via Middelburg in Glasgow beland. Verhuizen naar het buitenland brengt allerlei verrassingen met zich mee. Een nieuwe taal en cultuur, nieuwe mensen, nieuwe muziek en 1000 nieuwe plekken. De eerste maanden word je overspoeld door indrukken en lijkt alles even interessant. Nadat het eerste enthousiasme over al dit nieuws was weggeëbd werd het tijd om de balans op te maken: blijf ik hier of ga ik terug? Net op het moment dat ik de balans aan het opmaken was viel daar een kleine reminder op de mat in de vorm van Toos de Wit. Een reminder om af en toe even om te kijken en niet te vergeten dankbaar te zijn voor alle kleine dingetjes in het leven. Toos was mijn kleine dingetje van deze week! Ze begon als onze oppas en blijft voor altijd verbonden met herinneringen aan muizentrapjes en slingers. Inmiddels, 20 jaar later, blijft er contact via haar blog en hier en daar een kaartje. Deze week was ik proefkonijn voor weer een van haar fantastische nieuwe projecten. Zomaar een kaartje is altijd bijzonder, maar op deze manier helemaal. Dankjewel Toos, en als ik weer op Hollandse bodem ben kom ik zeker even langs!

1 opmerking:

  1. Nou, als dit geen toeval is. Waarom kijk ik nu net op je blog ? Het was al zo lang geleden dat je een bericht had gepost, verrassend hoor en heel leuk. Ik zou zeggen, pak de draad maar weer op en geef een kijkje in je dagelijks leven daarginds.
    Fijne week nog.

    BeantwoordenVerwijderen