maandag 16 december 2013

You've got Mail!


Het is alweer iets te lang geleden, maar ik ga het bloggen toch maar weer oppakken. Te beginnen met dit project: you've got mail. Voor een kunstproject op school werd ik gevraagd iets te ontwerpen waarmee je tijd cadeau kan doen. Halverwege het proces werd ik ineens oprecht bedankt door iemand. En hoe kan je beter tijd cadeau geven dan door iemands tijd weer waarde te geven door een bedankje. Met dit project kunnen leerlingen, leraren en andere medewerkers van de school elkaar kaartjes sturen om iemand te bedanken. Het loopt als een trein, want de eerste 350 (!!!!) kaartjes zijn al op! Het project werd kenbaar gemaakt door mijn promotiefilmpje. En het bezorgen van de post, dat neem ik met alle plezier voor mijn rekening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten